Totaal aantal pageviews

zondag 27 februari 2011

Birthday Sanne

Vandaag was ik naar de verjaardag van mijn vriendin Sanne. Het was heel erg gezellig. Ik had samen met nog 7 meiden een cadeau gegeven en dat waren; dblauwe vans, een ring, een nagellakje en een kookboek van mij live is sweet! Sanne had samen met haar ouders hele lekkere dingetjes gemaakt onder andere; pasta salade, zalm hapjes, broodjes en cakejes! Zelf had ik ook nog cupcakes gemaakt met Anne die waren ook heel erg lekker geworden alleen zijn we vergeten er foto's van te maken. De foto's die hieronder staan zijn plaatjes! Misschien komt er nog een artikel bij Sanne met foto's van haar feestje.

xliefs


1 opmerking:

  1. hahah wat leuk dat je dit plaatst!
    ja ik ga denk nog wel wat foto's plaatsen :)
    ik vind jullie cadeautjes echt super leuk!

    xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen