Totaal aantal pageviews

maandag 7 februari 2011

Review Sabon Bodyscrub Lavendel Apple

Ik heb bij de sabon een tijdje geleden een scrub in een cadeauverpakking gekocht daar zat in:
- handcreme 60ml € 14,95
- bodysrub 500ml € 26,95
- body lotion 200ml € 17,95
------------------------------
Totaal:                     € 59,85
Ik heb er €30,- voor betaalt dus dat scheelt enorm! Het was een cadeauverpakking tijdens Moederdag dus wie weet komt er wel weer zo een leuke actie en dan zeg ik hollen naar de sabon!

Revieuw bodyscrub.


 Deze bodyscrub is op basis van mineralen en zouten uit de Dode Zee. Er zijn verschillende olien in de scrub vermengd, zoals etherische olien, Macademiaolie, Amandelolie en Soyaolie. De Body scrub is niet geschikt voor het gezicht. De body scrub verwijdert dode huidcellen, stimuleert de bloedsomloop en laat een zijdeachtig laagje op de huid achter. Gebruik de scrub 1 - 2 per week. Hij is los te koop voor €19,95 250ml en €26,95 500ml. Ik vind het product heel fijn! Als je ermee gaat douchen ruikt het heel lekker en je huid word er heel zacht van. Je kan het eventueel ook tussendoor als handscrub gebruiken ook heel fijn! Ik vind het potje er zelf ook heel leuk uitzien! Je krijgt er een hout lepeltje bij die je kunt gebruiken maar je kan het ook gewoon met je hand doen! Let op de scrub is alleen voor je lichaam. Het enige nadeel is misschien dat hij best prijzig is, maar daarvoor is hij zeker waard en er zit aardig wat in.
Ik geef deze scrub een 8,5!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten