Totaal aantal pageviews

zaterdag 8 januari 2011

Ga-Ga Oelala.

Toen ik met mijn vriendinnetjes naar de Primark ging in Hoofddorp gingen we ook naar de h&m daar zagen we een riem met een strik erop. Het was een riem voor om je middel. Maar wij gingen hem op onze hoofd doen net zoals lady gaga maar die had dan zo een strik in haar haar. Ik nam eens een kijkje op Lookbook net en zag toevallig ook een meisje met zo een strik op haar hoofd. Zei had dan wel een haarband in!
Bij haar ziet het er wel schattig uit. Kijk maar mee:




Ja sorry onze foto is niet echt heel duidelijk haha maar het gaat om de strik en die zie je! Bij Ane het meisje van lookbook vind ik het wel heel leuk staat! Haar jurkje is van Asos en waar de haarband vandaan komt staat er niet bij. Die strik vind ik wel wat van Lady Gaga hebben vandaar de titel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten