Totaal aantal pageviews

zaterdag 22 januari 2011

Nails Stash II

Vandaag laat ik jullie het 2e deel van mijn stash zien dit keer de loreal resist & shine nagellakjes.




 Ik heb er 3 lakjes van een hardener, rood en roze. Zelf vind ik de rode nagellak heel mooi.

Wat me al meteen opviel bij gebruik is dat je de dop van het potje eerst af moet nemen om daarna het kleinere dopje met de kwast open te kunnen draaien. Ik vond dat helemaal niet handig. En het potje kostte €8,99 en dan zou je wel denken dat je er niks meer aan hoeft te demonteren. Maargoed het gaan natuurlijk om de nagellak. Voor mooi effect op je nagels zou ik wel 2 lagen lakken.

Voordelen: Leuk potje
breed kwastje
lak is goed vloeibaar
Nadelen: de dop draait niet goed mee en gaat ervan af ( het gouden omhulsel).
duurt een tijdje voordat het droog is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten