Totaal aantal pageviews

woensdag 5 januari 2011

Starbucks

Starbucks is al heel bekend in Amerika maar het is ook al heel populair in Nederland! Als je een dagje naar Amsterdam gaat bijvoorbeeld. Heb je al een heleboel mensen die even snel langs de starbucks gaan! Je hebt heel veel verschillende smaken ik heb 2 favorieten:

* Bij warm weer Frapucchino Caramel.
* White Chocolade Moccha

Bij een beker koffie/thee of chocomelk kan je ook nog iets lekker nemen. Je hebt allemaal verschillende dingetjes muffins, cakjes , taartjes etc. Ik heb ze zelf nog nooit geproeft maar ik denk wel dat het heel lekker is.

Van mijn vriendin heb ik een keer een beker gekregen die heb ik een beetje opgepimpt en ik doe er nu mijn pennen en schaar in. Dus als je, je een keertje verveeld.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten