Totaal aantal pageviews

donderdag 23 december 2010

Mini Shoplog Action!

Vandaag was ik met mijn vriendinnetje naar de Action geweest! Het is altijd wel even leuk om daar binnen te kijken alles is lekker goedkoop. Ik zal jullie laten zien wat ik daar allemaal heb gekocht:

Een schrift en een notitieboekje!

De boekjes zijn allebei gelijnd.

Verder heb ik nog een hoeslaken voor mijzelf gekocht maar ik had de vekeerde maat meegenomen dus die moet ik morgen snel even omruilen! Ik had voor de rest cadeautjes gekocht die zijn al ingepakt dus die kon ik niet op de foto zetten. Maar het waren 2 zwarte oogpotloden met puntenslijper, neusstrips en een fotolijstje met een barokprint.

De prijzen:
Notitieboekje €0,70
Schrift € 0,50
Fotolijstje € 1,10
2 oogpotloden € 0,50
Neusstrips € 1,-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten