Totaal aantal pageviews

donderdag 16 december 2010

Essence Colour & Go

Jullie kennen ze was wel de lakjes van essence de een vind ze helemaal niet fijn en de andere wel! Ik vind ze er schattig uitzien en je heb ze in heel veel kleuren. Als er een aanbieding is van essence met 2 + 1 koop ik er wel eens 3 toevallig is deze week deze aanbieding er ook, maar ik heb nog niks gekocht.


Al mijn lakjes van essence colour & go op mijn sephora doosje waar ik mijn
kleine potjes nagellak in stop daar schrijf ik nog wel een artikel over!

Lila - donkerrood - heel licht goud met glittertjes - donker blauw

licht roze - groen met vershillende kleuren glitters - zwart - roze
De lakjes lakken fijn alleen bij de donkerblauwe moet je heel lang wachten tot die is opgedroogd zelf vind ik dat lakje niet echt super! Ik dacht wow die moet ik hebben maar hij valt wel tegen vind ik. Ik ben morgen van plan een nagellakwiel? te kopen in iedergeval zo een wiel met allemaal nepnagels waarmee ik jullie de swatches kan laten zien dus die komen nog. De lakjes zijn € 1,29 p.s en te halen bij het kruidvat. Volgens mij hebben de lakjes geen naam en geen nummer dus die heb ik er niet onder kunnen zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten