Totaal aantal pageviews

woensdag 8 december 2010

Creat My Own..

Ik was weer aan de slag gegaan met mijn kralen dit keer heb ik een ketting gemaakt! Ik ben er heel blij mee, want hij is heel leuk geworden.

De ketting is vrij lang en heeft een grijs touwtje.
Hij pas goed bij je kleren als je wat grijs of zwarts aan heb! Het is heel makkelijk om te maken.
Wat je nog hebt is:
- Een hanger in dit geval een hart
- Een kettelstaafje
- Kleine kraaltjes die je op het kettelstaafje moet rijgen
- Een ringetje
- 2 kleine kraaltje naar keuze voor boven het ringetje
- En een koord kleur naar keuze
- 2 veterklemmetjes & een ringetje om een slotje te maken maar je kan het uiteinde ook vastknopen

Gereedschap:
- Rondbektang
- Platbektang
- Kniptang

Voor deze ketting was ik: Hart: €2,50 + Koord € 1,00 + Kleine kraaltjes € 1,00 + Veterklemmetjes € 0,20 + De ringetjes € 0,10 = € 4,70.

xreadiit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten