Totaal aantal pageviews

vrijdag 1 april 2011

Review Shower Gel: Pear & Lemongrass

Ik vertelde woensdag al dat je bij The body shop een gratis douchegel kon ophalen tegen inlevering van jou lege douchegel. Deze actie is nu al afgelopen, maar je kan ze natuurlijk wel kopen voor €6,-
Ik heb natuurlijk wel gratis zo een flesje meegenomen.

Wist je dat?
De Earth Loversllijn heeft een zeeploze basis zodat het de huid niet uitdroogt en geschikt is voor de gevoelige huid. Geen sulfaten, kleurstoffen en parabenen.

Ik heb een flesje pear & lemongrass meegenomen!
Zalig friszoet is de geur van de Pear & Lemongrass Shower Gel. De zoete geur van peer heeft een heerlijk frisse tegenhanger met de lichte citrusgeur van citroengras.

Hoofdingrediënten
• Community Fair Trade biologische aloë vera
• Peerextract
• Citroengrasextract

De douchegel vind ik erg fijn en ruikt heel erg lekker! De douchegel shuimt ook wel lekker en dat vind ik fijn, ik had alleen het idee dat de geur niet echt bleef hangen op mijn lichaam. De douchegel werkte ook zacht voor mijn huid. Verder vind ik de verpakking okè gewoon normaal. Ik vind het wel een fijn product en ben er blij mee, ik raad hem jullie aan!!

xliefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten