Totaal aantal pageviews

zaterdag 18 juni 2011

Favourite Items

Ik vertelde in een vorige post dat ik snel het andere deel van mijn kledingkast zou laten zien + mijn favoriete items! Hier zijn ze dan:

Bovenste plank: Pyjama & sportkleding
Onderste plank: T-shirts, basic shirts, zomertopjes & lange mouwen


Blazers, vestjes en een paar zomertopjes

Top h&m €12,45

Strapless jurkje only €19,95

Basic jurkje h&m €6,95

Denim short h&m €5,- (sale)

Short h&m €9,95

Rokje vero moda €19,95

Zomertop - ?

T-shirt vero moda €10,- (sale)

Minnetonka's bruin hoog

Replay laarsjes met sleehak

Natuurlijk heb ik nog wel meer favoriete items als jullie zulke artikels leuk vinden zal ik dit vaker plaatsen! Dus laat jullie mening maar horen.

xliefs!

3 opmerkingen:

  1. wat een leuke dingetjes zeg! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Vooral die sleehakken van Replay zijn echt goddelijk. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice!

    Vooral het bovenste shirtje van de H&M en het rokje van de Vero Moda!

    BeantwoordenVerwijderen